Ogretmen Bir düşük ve bir boş gebelikle kürtaj geçirdim. Pozitifse bile tam sevinemeyeceğim galiba ama kolay hamile kalan biri değilim. İnşallah vardır. Bata 4 gün var. Yine dayanamadım son kalan testi de kullandım.
Deletedmom_297 Ogretmen bence var erken gebelikte yapın mutlaka kan verirseniz küçük bir beta gelir bence beklemeden kan verin burdan belli oluır çizgi tabi hemen çıktıysa
GULLMOMMY Ogretmen cnm bence var benimde neredeyse böyleydi şimdi 20 haftalik olduk bile 🫠inşallah vardır banada haber et 😘
GULLMOMMY Ogretmen benimde 4 5 gün vardi beli belirsiz bir çizgi vardi beta verdim 25 ile öğrenmiştim
Ogretmen Deletedmom_297 10 dk hemen mi oluyor. Öyle baktım. Burda çok yalancı pozitif gördüm korkuyorum biraz
Masalminik Rabbim hayırlısını versin hepimize. Maalesef ben çizgi göremedim ama daha da reglime 4 gün var diyorsun. Hiç belli olmaz böyle zamanlarda beklemekten başka çare yok gibi. Allah gönlüne göre versin 🌺
Deletedmom_297 Ogretmen 5 dkkda silikte olsa belirmesi lazım canım 5 dkkadan sonraları ciddiye alma ama yeründe olsam ki oldum kan verirdim benimde silik çıkmıştı adete 2 gün vardı kan verdim 86 gelmişti beta
Ogretmen GULLMOMMY inşallah vardır 😊 bi öncekini de 4 gün önce böyle öğrenmiştim beta verdim 32 ydi. Ama boş gebelikmiş 11. Haftada kürtaj olmuştum 🥺
Endoplazmikredikulum Ogretmen benimde testim böyle regle 4 günüm var bende bekleyeceğim inşallah pozitiftir
GULLMOMMY Ogretmen boş gebelikten sonra sağlıklı gebelik oluyor die duydum burada merak etme cnm sağlıkla kavuşursun inşallah bende bu gebeligimden önce kürtaj oldum