defnekusum 38+2 haftalık hamileyim lavaboya giderken aniden alttan sıvı geldi ama az bir şeydi haliyle rengini vs de göremedim idrara sıkışık da değildim acaba suyum mu geldi
Dadas defnekusum valla sanırım odur. Tutunmayan bir sıvıymış. Tabi tecrübeli anneler daha iyi bilir 🤍 o yüzden üst 🌸
defnekusum Dadas Yaa ama genelde baya su gelir diyorlar benim çok çok azdı belki bardağın yarısı kadar bile yoktur
Alpker Turnusol kağıdı varmış eğer sıvı amniyon sıvısıysa renk değiştiriyormuş alabilirseniz içiniz ferahlar ama okuduğum kadarıyla azar azarda gelebiliyormuş
hamilesavis19 Suyunuz geldiğinde eğer tutabiliyorsanız idrardır. Tutamıyorsanız kendiliğinden akıyorsa amniyon sıvısıdır. Bir doğum uzmanından duymuştum.