Şimdi ben 19+3 haftalığım bana dün tetanoz aşısı yapıldı. Siz kaçıncı haftada yaptırdınız? Bakıyorum 27. Haftadan sonra yapılır yazıyor her yerde hemşire bana 16dan itibaren yapılır dedi erken mi yaptırdım acaba bi tedirgin oldum😟 içimi ferahlatın nolur😶🌫️