ikinci-bahar25 sevgi_99 bi doktora görün canım . Heveslendirmek istemem ama benim kanda negatif çıktı doktor muayenesi ile öğrendim:) darısı başına geciktirmeden git😊
Deletedmom_297 sevgi_99 ay canım benim yaşın çok küçük dur hele öyle hemen olmayabilir 34 gün gecikmede normal değil kadın doğuma git
meliisssi sevgi_99 baya beklemişsin kan vermek için kaç yaşındasın ben hemşireyim bence bir kadın doğuma gitmen gerekiyor
sevgi_99 Ne düşüneceğimi bilmiyorum ya herşeyi geçtim eşim çok heveslendi ona nasıl söyleyecem bilmiyorum 1 aydır bekliyorum var diye hayal ediyorum 🥺
meliisssi sevgi_99 daha çok çok gençsin keşke bi 10 gün geciktiğinde gitseydin , kist durumlarındada regl çok gecikiyor o yüzden gidip çözüm bulursan daha kısa sürede hamile kalabilirsin
sevgi_99 Dün bile göndermeyecekti dedim ben gidiyorum yeter bu güne kadar bekledim daha neyi bekliyim
Benimadimanne sevgi_99 bazen bu kadar gecikmeler olabiliyor dönem dönem ama kadına doğuma gitmekte fayda var
Dadas sevgi_99 sen önce kendi sağlığını düşün. Doktora git gün doğmadan neler doğar 🤲🌸 yaşın çok genç Allah’ım inşallah sanada annelik duygusunu nasip eder 🤍 ne kadarlık evlisin ?