minikmucizemm__ Buzdolabı olurdu yada derin dondurucu telefondan başka bişey bilmiyor soğuk olduğu için benzettim ise yaradığı için değil 🤣🤣🤣
Rose_07 Deletedmom_808 benimki Ayna olurdu. Ben birşeye kırıldıysam ve trip yapmaya başladıysam gönlümü almak yerine bir bakarım oda triplenir. Sonra sinir olur hayırdır sana ne oluyor derim sen surat asıyorsun bende asıyorum der. Canım kocam 😅
Serkuzey Bir eşya yerine bile koyamadım😆ne kadar üzücü Sabahtan beri düşünüyorum,eşyalar işe yarıyor çünkü… Olsun yinede çocuğumun babası olsun yeter
geleneksel1annem Deletedmom_808 ay aklıma direk sütyen geldi😂😂 hergün orda ve zaman zaman bunaltıyor atıp çıkarsan sarkacaksın taksan bunalacaksın 😂😂
Sena_sarac Deletedmom_808 yastık olurdu dünyanın en konforlu yastığı olurdu başımı kuyduğum an günün tüm olumsuzluklarını başımdan alan mis gibi kokan bembeyaz bi yastık olurdu 🎀
Biyiklikedi Sena_sarac Ne güzel anlatmışsınız. Aklıma gelmemişti hiç 🥰 Rabbim mutluluğunuzu daim etsin.