reys Ben 10+5teyim ama karnım çıktı tartılıyorum 500 gram almışım ama karnımı içime bile çekemiyorum çıktı büyüdü. Normal mi?
bongomi reys bende 11 haftalığım 44 kilo ile hamile kaldım normalde göbeğim dümdüzdü şu an 48 kiloyum karnım acayip şiş ama gluten göbeği gibi ve biraz sert yandan bakınca tam hamile göbeği gibi duruyo
bcbcbc27 reys 15.haftadayım başlarda 3kg aldım sonra onu da verdim normal kilomdayım bebeğin gelişimi de haftasını takip ediyor. Kusmam olmadı ama aşırı aşermeler iştah yok