Visneli1so-s benim adım babamda 30 yıl önce kümsede olmasın diye koymuş ama inan canım akran zorbalığı çok oldu koca 1000 kişilik olullarda lisemde üniversitemde tek ben vardım ve malesef orta yaş ismi evet isim güzel ama alran zorbalığı çok oldu adımla çok dalga geçerlerdi mihri mihrali miho hep böyle anılırdım mesela bende kendi ismime yakın isimler düşünüyorum sanada fikir olsun kız için mihran düşümdüm hep