ilkiminannesi ben de bu yollardan geçen biri olarak söyleyebilirim ki hiç gerek yok Kıbrıs a gitmeye. Transfer sonrası uçak kısmına aklım yatmamıştı. Orada da çok kalamıyorsunuz, evde olmak istiyor insan psikolojik olarak sanırım. Arkadaşımın doktorunu araştırdım, arkadaşım hamile kaldı, doğurdu, 3 aylık oldu bile. Ben de 41 yaşımda ilk deneme 2 tane 5.gün embriyosu ile ikiz bebiş bekliyorum, 3 aylığız biz de🥹🥹🙈🐣🐣🧿 Dr Çağdaş Aslan. Hayatın değişecek , bana inan. Keşke duvarlara yazabilsem adını , o saçma sapan bu forumda adı geçenlerin hepsini aradım, konuştum, insan değil çoğu. Bu tedavi aslında manevi bir süreci de barındırıyor, gönlünden, ruhundan anlayıp insan gibi muamele edip seni ilaçlarla yormayacak, yalanlarla kandırmayacak birini arıyorsun. O yüzden mutlaka eşini de al git. Uzun uzun konuşturacak zaten sizi. Dinleyecek. Sonra da bana yaz🫶🏻🌸