tmtamam 29 haftalık gebeyim uyurken burnum kanadı ilk önce anliyamadim baş ağrısıyla uyandım kizlar tansiyon ölçtüm normal ama şuan ağrıyor basım ve kanama hala durmadı 15 dk olmuştur bu haftada olması normal mi ilk hftalarda bir defa yaşamıştım korktum
ipekmom_ tmtamam alerjik olabilir canım gebelikte olabiliyormuş bendede ara ara oluyor ama çok aşırı değil, isterseniz sabah bi sağlık Ocağına gidip ebeyle konuşun ona göre doktorunuza gidersiniz
tmtamam kayamommyy ciddimi ne dedi peki doktorunuz ve devlte gidiyorum pek ilgilenmiyorlar insan korkuyor kaç haftalık siniz pıhtı şeklinde geliyor
kayamommyy tmtamam herşekil geliyo yani pıhtılıda pıhtısızda kan sulandırıcı iğne kullanıyorum hergün ondan oluyor özele gidiyorum canım
tmtamam kayamommyy banada ecopirin vermişti fazla kullanmak istemedim ilk kanamadan sonra durduramamistik ama bayadir kullanmadım ben kbbye gitmemi söylediler acile gittim tansiyonum hem yükseliyor hem düşüyor bugün benim için kötü bir gündü