ikizlerimi sezaryen oldum. eve geldiğimiz ilk gündem beri hep tektim yani öyle çabuk toparlandım (toparlanmak zorunda kaldım 🥲). yani sezaryani kolay atlatan biri olarak yine de tartışmasız en kolayı vajinal doğum diyorum. sancı çekilebilir zaten kolayına doğmayacak hiçbir çocuk. güzel bir ekip olursa dikiş, yırtık vs de olmaz. bilinçli yapılan vajinal doğumun tadı çok başka.