Aynı sorun bende de olmuştu normalde hiç mantarı olmayan ben uzun yolculukta ayaklarım şişmesin diye arabada yere basa basa gelmiştim artık nemlendi diye hava da sıcaktı ani kaşınma başladı soyuldu kopartırcasına kaşımak istiyordum çok şükür 1 hafta çektim. Sağlık ocağına gittim şikayetimi aile hekimime anlattım 30 haftalıkken yakalandım ben. Troysd krem yazdı bana sabah akşam günde 2 kere kullandım. Daha uzun kullanmam gerekiyordu ama ben 4-5 gün kullandım ne olur ne olmaz diye eşimde yıllardır çekiyo kendime sürünce ona da sürüyordum onunda kaşıntısı geçti benim de eser kalmadı derisi de iyileşti. Ama doktor bana 30 haftalık riskli zamanı geçtiğim için bir şey olmaz diye verdi siz danışmadan kullanmayın ya da gününüz erkense