Asortikhanim hayır kullanmadım ama,fiyat performansı ürünü gibi, beğendim açıkçası,tek sorunum bez kısımları çıkıp çıkmadığını bulamadım yikanmasi gerekir sonuçta aklıma takıldı, devlet sırrıymis gibi video da cekmemisler müşteri hizmetlerine ulaştıkca gıdım gıdım videoları iletiyorlar