Hzloztrk Kızlar okuyorum ve duyuyorum çevremden hamileliğin ilerlereyen dönemlerinde süt gibi beyaz sıvı geliyor süt kanallarım oluşuyor falan diyorlar ama bende olmadı hiç 25 haftalığım herkesin oluyor mu yoksa benim daha erken mi gelmesi için
-Yusufumm- Hzloztrk benim ilk gebelikte 6. Ayda gelmeye başlamıştı ama sıkıp test etmeyin göğüsleri sıkıp süt gelmesini sağlamak doğumu tetikleyen bi durummuş doktorum demişti
3boysmom Hzloztrk ilk gebeliğimde 8.ayımda gelmişti. şimdi 25 haftalığım benden de arada geliyor, dokunmuyorum sadece🙏
mandalinam Sen sıkmadığın sürece gelmez,tasalanma senin de süt kanalların gelişiyor merak etme ve gögüslerini sıkma zaten 37. Haftaya kadar göğüslere dokunmayın diyor ebeler çünkü doğumu tetikliyormus.
Cerokk Hzloztrk 20. Haftamda serklaj oldum ameliyattan 1 gün sonra göğüslerimden çok süt gelmeye başladı doktor normal vücudun hazırlanıyor ameliyatla alakası yok dedi. 1 hafta sonra kesildi
bbety Blackkk rahim kasılmalarını tetikliyormuş göğüslerin uyarılması. Hatta doğumdan sonra da emzirdikçe rahim kendini toparlarmış
minismom Hzloztrk ilk hamileligimde hic gelmedi goguslerim bile sismedi ona ragmen dogumun 3. gunu geldi sutum hemde baya vardı 2. ye hamileyim 7. haftaya kadar emzirdim kızımı suan 28 haftalıgım 1 hafta once sutum gelmeye basladı herkesin hamilelikte gelmeyebilir sonrasında gelmesi daha iyi stn 😊
fb9706 Birkaç defa Bende de oldu elimi çarpınca elime geldi ya da atletimi ıslattı hafif daha 17 haftadayim