prensesannesi611 aynı durum bende de olmuştu kontrole gittiğimde doktorum normal olduğunu söyledi kızlık zarından kalan etler doğum sonrası böyle dışarda kalabiliyor demişti istersen küçük bir işlemle alıyorlar ama benim doktorum acı ağrı vermiyorsa gerek olmadığını ikinci doğumda alınabileceğini söylemişti