Ben yıllar önce başka sebepten spinal ameliyat oldum ama tek seferde giremediler sonrasında fıtık oluştu bel ağrıları tutulmaları yaşıyorum bir çözümü de yok maalesef. Tamamen anestezi ekibinin tecrübesine bağlı başarı oranı. Dünde arkadaşım sezeryan oldu üç dört defa denemişler öyle olmuş böyle olunca sıkıntı yaşamamak mümkün olmuyor haliyle