gokcenugz Kızlar bugün doktora gittim kontrole. Keseye göre 6+1 geldi abdomen bakıyor doktorum. 10 gün sonra bebeği ve kalp atışını görebiliriz dedi. Kese büyümüş ama. Normal mi bu tarih siz kaçıncı haftada görmüştünüz 🥲
Eren1 gokcenugz normal kimisi sekizinci haftada duyuyor ben subdımal bakmıştık vajınal gördük sonra usgde gördük ama uzun sürmedi o mutluluğum