Kızlar yarım saatlik idrarla yaptım 2 gün gecikme var ama ben 2 gün geç yumurtladm yani yumurtlamaya göre bugün regl olmam lazım 3 4 gün önce prodactor markasıyla 2 test yaptım çıkmadı 1gun beklesi kuruma bile çıkmadı bunu yaptım hayalet gibi vardı eminim sonra bekledikçe belirginleşmeye başladı test aynı test diğerleri 1 gün bekledi hiç bir şekilde pozitif vermedi 