Nur124 İyi geceler kızlar az önce bı ıslaklık hissettim afedersiniz sildigimde şeffaf kaygan gibi bisey vardı dokundugumda uzayan bı yapi gibi beyazla karışık akıntı mıdır su olma ihtimali var mı ?
Bfg Nur124 benim suyum geldiğinde bildiğiniz suydu hiç yapışık kaygan değildi herkeste farklı oluyorsa bilemem tabii
Fulya12- Nur124 bnce değil bildiğiniz su olur ıslaklığı bnde 35 hft gircm bnde her ıslaklığı su diye korkuyorum
Smiley87 Nur124 tarif ettiğniz normal akıntı gibi. Suyun gelmesi böyle bir balon patlamış gibi oluyor. Bir anda 1-2 bardak su geliyor.
Biminikannesi Nur124 kesinlikle dr danışmalısın bu tarz konular çok hassas bende yaşadım çok şükür birşey olmadı ama benim az su alıntısı olmuştu tabi oda denize havuza girdiğim için
Nur124 Smiley87 hiçbir şey hissetmedim ama ıslak gibiydi baktığımda şeffaf biraz beyaz karışık yapışkan bir şeydi
nilsumm Nur124 Kaçıncı haftadasınız ilk haftalardan vajinal akıntı oluyor genelde son haftalarda da şu gelmesi doğumun başlamasınss neden olur
Bfg Nur124 sizinki akıntıya benziyor su gelmesi bildiğiniz su yani yapışkan değil devam ederse bi doktora gözükün içiniz rahat etsin