sblyzl Selam kızlar 28 haftalık olduk özel hastane arıyorum ilk doğum yaptığım hastane 45 bin olmuş Nst muayne baya yüksek afiyet hastahanesi yarı yarıya fiyatlar giden doktor önerisi veya şikayeti olan var mı?