Kızlar selam ikizlerim var adetim 12 gün gecikti kendim test yapıyorum negatif bugün çok çok silij çıktı baya hayalet çizgi. Bu durumu yaşayan oldumu? Asla bir gebelik düşünmüyorum. Korunuyordukta. Gecikip testte negatif olup hamile olduğunu öğrenen oldumu? Geç döllenme falan varsa böyle olabiliyormuş korkuyorum….