7 Ağustosta Doğum Yaptım Sabah 7 gibi hafıf sancıyla uyandım Ama dayanılmıcak gıbı degıldı kasık agrısı belımde cok hafif agrıyordu sonra belımdekı agrı gectı kasıgımdakı agrı tabı hala devam edıyor ben evın ıcınde yuruyorum otur kalk hareketlerını yapıyorum sancı gıdıp gelıyor falan saat 10 gibi eşimi uyandırdım bu arada 2. Doğumum kızımı hemen gorumceme bıraktık ordan hastaneye gectık gırıs yaptık acılden nst alttan muayene falan bakıldı nstde sancılarım çıkıyordu zaten bende hissediyordum açılmamda 4 cmdı hastaneye gittiğimde yıne sancılarım hala hafıf duzeyde doktor 12 gıbı 1 saat yuru merdıven ın cık gel dedı acılmana bakalım dıye ben dedıklerını yaptım geldım saat 1 di nstye gırdım tekrar sancılarım sıklastı ve agrısı bırazda olsa cogaldı ıkınma hıssı gelıyordu doktora soledim hemen acılmama baktı 8 cm olmus dırek dedı kalk hemen dogum masasına ben sasırdım tabı gerçektenmı falan dıyorum neyse dogum masasına cıktım 4 ıkınmayla bebegımı kucagıma aldım toplamda 12 de baslayıp 14.43 te dogumum oldu allah bekleyen herkesın dogumunu kolaylaştırsın 🥰😘