
Kızlar perşembe günü kontrolüm vardı sancılarım çıkmış ben hissetmiyordum, cuma günü kasılmaları takip ettim kasıklarımda belimde ağrılar hissettim hafif şekilde yine de acile gittim tekrar sancılarım çıktı 40 - 80 - 100 aralıklarında, ama düzenli olmadığı için serum akıp gönderdiler, bu nst de dün çekildi sancılar düzene girmiş mi nasıl anlarım, kasılmaları takip ediyorum ama dün hissettiğimle aynı şekilde hafif hissediyorum ağrıları, daha çok böyle kasılma anında sıcak basıyor gibi oluyor sıkıntı geliyor bana, sancıların arttığını nasıl anlarım yardımcı olabilir misiniz