Btl42 28 haftalığım canım 26+4te öğrendim bende bebeğin aşağıda olduğunu. Bol bol dinlenmek gerekiyormuş ama bende gurbette olduğum için benim işlerimi yapacak kimsem yok, mecburen kalkıp işlerimi yapıyorum. Doktor çalışıyorsan bile bırak dedi, ne kadar hareket edersen o kadar aşağıya inermiş bebek ama maalesef sürekli yatmam da imkansız 🤷🏼♀️