Kızlar 35+5 im ve ben hamileliğimi öğrendiğimden beri hep normal doğum istedim aklımın ucundan hiç sezeryan geçmedi ama kv son zamanlarda bana aslında sezeryan daha iyi daha rahat doğurması vs vs gibi şeyler sölüyor kendi kızı 2 defa sezeryan yaptı ben ısrarla normal doğum dedikçe hala bana sezeryanı övüyor art niyet aramalımıyım kendi kızı sezeryan yaptı die acaba benim normal doğurmamı istemiyor mu çünkü öyle davranıyor bilmiyorum bana hiç samimi gelmedi sizin düşünceniz nedir??