G3434 Bilgectn İki isimde güzel ama Gülce daha ağır bastı 🌸 bu arada azerilik varmı Aybala ismi görünce belki azerisinizdir ondan koymak istiyorsunuz diye düşündüm ama🙂
tkrk Bilgectn Aybala tabi ki çünkü Ay ay demek Bala evlat demek Tam türkçe isim :) benim Gülce diye halam vardı biraz eski isim gibi 😊 Aybala çook hoşmuş
Bilgectn G3434 yok Azeri değiliz eşim biraz eski türk isimleri mi olsa demişti aybalada ay gibi parlayan kız çocuğu anlamında olunca fikir oldu
Turuncukelebek Aybala kulağa çok kötü geliyor gülce de çok değişik ama aybalaya göre daha güzel ilginç isimler secmissiniz
Bilgectn Turuncukelebek ilginçlikten ziyade herkeste aynı isimler var biraz farklı bi isim seçmek istedik sanırım ondanda biraz kararsız kaldık iniallah belirleyebiliriz
G3434 Bilgectn Çoook zorr bizde daha koymadık daha bizde daha kararsız kalincak isimde yok😬 bizdeki rahatlık 5 aylık oldum
Bilgectn aybalasmom 37+4 bende doğum yaklaştıkça isim konusu strese sokuyor hala belirleyemedik sağlıkla alın kucağınıza inşallah🫶
Meltem2225 Benim arkadaşımın kızının adı aybala. 3 yaşında çok sakin,ay gibi yüzü var. Adı yüzüne yansımış gerçekten. Ve çok akıllı uslu bir kız. Aybala derim. Ben
aybalasmom Bilgectn evet kararsızlık çok kötü özellikle seçtiğiniz isimler arasında. Ama Aybala bi farklı yaaa🥹🫠
Meltem2225 Bilgectn tabi söylendikçe alışıyor insan. Bende parla koyacağım. 33. Haftadayım şuan. Anneme tuhaf geliyordu o ne diye ama alışıyor insan söyledikçe. Bence aybala çok güzel