269522 ay İnşALLAH olmaz😂zor bir süreçten geçmişsiniz gerçekten
Benim gebelik haberimi aldı kaynanam odiyi verin dedi yani köpeğimizi ve küçük ırk bir zararı yok sadce dışarı çıkması gerekiyor eşim pede alışkın bir çocuk şimdi evde değilde balkonda alıştırıyor çişini pede yapmasını bazen çıkaramıyoruz doğal olarak havalar çok sıcak ve benim apartman da asansör yok 6. Kat bende dedim niye verelim onlarda bizim evladımız yani beraber büyüyecekler bebek gelicek diye onları ayıcakmıyız dedik eşimde tepki gösterdi sustular gereksiz zihniyet yani bebek geliyor diye niye gönderim değil mi