Aysedznl canım bizde 34+0da apar topar suyumun gelmesiyle hastanede çatı muayenesinde buldum kendimi,açılmamda başlamış,ikizler erken gelmek istediler,ben muayeneden sonra ebeye bumuydu meşhur çatı kontrolü diye sordum güldük hatta,düşün muayene sırasında bile her yerimden su akıyordu 🙈hatta temizliğimi bile 20gün önce yapmıştım çok çıkmadı ama ben rahatsız hissettim onda bile kasma rahat ol sen o önemli değil merak etme anlık bakıcam sonra durumuna bakıcaz diye moral verdi sağolsun ebe,ben dayanılmıcak birşey hissetmedim ama kendini bırak kasma olumlu şeyler düşün rahatlattın mı bitiveriyor hemen herşey..