Burcussuss TubaY- evet çok severek kullandım güneş lekelerim için fakat hamilelikte doktorum kesinlikle gk asit retinol bazlı içerikleri yasakladı normalde çok severek kullandım
NereyeKoyduysanOrdadir TubaY- zamanınde 50+ güneş kremini almıştım cildimi mahvetti. Full kabardı nokta nokta, kaşıntı, kızarıklık. Daha da başka bişeyini almadım zaten.