Arkadaşlar size durumu başından anlatayım benim son adet tarihim 17 temmuz adetim 6 gün sürüyor ve 30 günlük dongüm var bu ay çocuk düşündük ben 7 Ağustos da baş ağrısıyla hastaneye gittim genel kan verdim beta da icindey değerim 0.855 çıktı ee daha 9 gün vardı beklediğim biseydi göğüs ağrısından dolayı da 10 Ağustos yani dün tekrardan kan verdim değerim 57 çıktı ben şok oldum 3 günde bu kadar artış olması beni endişelendirdi benzer durum yaşayan yazabilir mi ? Perşembe tekrar kan verecem değeri görmek için sağlık ocağı dedi.