İyi akşamlar kızlar yaklaşık 1 haftadır gün içerisinde karnıma ağrı giriyor sonra WC’ye gitmek istiyorum yani geldi zannediyorum ama gidiyorum çok az ve ne kabızım ne de ishal tam ortası magosit ve gynoferon kullanıyorum bunlara mı bağlıdır başka bişey mi var ya korkuyorum.Sancı değil kasılma değil karın ağrısı ama 30 sn sürüyor az