Şehir hastanesinde doğum yaptım ilk öncelik normal doğum, sezeryan da olan çok vardı ama hepsinin sıkıntılı sorunluydu. Ama yine olsa yine normal doğum yaparım o kadar memnun kaldım ki ebelerden doktorlardan hepsi çok iyi ilgilendiler. Her zmana ilk önceliğim normal doğum oldu iyi ki de öyle oldu hemen ayağa kalktım ve toparlandım gelmiş geçmiş olsun şimdiden 🙏🙏