Tubagzl 16 haftalık hamileyim 4 gün önce idrar tahlili verdim bakteri oranım 18 çıktı urocare içtim tel doz doktorum hafif enfeksiyon dedi ama kasık ağrılarım hep var yaşayan kimse var mı endişe etmek gerekir mi fikirlerinize ihtiyacım var?
Burcak61 Tubagzl 18 düşük bi miktar bol su için ben perşembe günü acillik oldum 1753 çıktı bakteri oranım iki gün yerimden kalkamadım kusup durdum antibiyotik ve monural toz verdi dut suyu içiyorum her gün kasık ağrım bugün yeni hafifledi 26+4 üm bende
deryakrgz Tubagzl 32+6 günlük hamileyim. Başından beri enfeksiyonum var geçmiyor. Benimde lökosit ve eritrosit değerim 20 çıkmıştı. Yarın doktora gideceğim. Kızılcık kirazı da enfeksiyonu etkiliyormuş. Yoğurt kefir tüketin. Bol bol su içip bil tuvalete çıkın.
eylulturker Tubagzl bol su için ve günde 1 bardak kefir için emin olun çok iyi geliyor benim de enfeksiyonum çok yüksekti ve idrarda yanma vardı 1 ay boyunca o şekilde acı çektim çok ilaç kullandım ama şifamı kefirde buldum size de tavsiye ederim
azra52 evet canım enfeksiyon yapıyor ama benim hamileliğim boyunca hep vardı 39. haftadayim şuan ama hepsi de enfeksiyonla alakali değil bebiş büyüyor rahim büyüyor 😊 bir şey olmaz Allah’ın izniyle ❤️
Tubagzl Burcak61 Çok geçmiş olsun öncelikle 🌸en çok korktuğum şeydir enfeksiyon ne kadar dikkat etsem de oldu endişe duydum ister istemez böyle annelerden bir şeyler duymak iyi geliyor
Tubagzl deryakrgz çok geçmiş olsun yarın gidin bakalım doktor ne diycek. Bende suyu ihmal etmiyorum bir kasede olsa yoğurt yiyorum 🌸
Tubagzl G-k su tüketimim aslında iyi nioli yağım da var kullanmak iyi midir bilemedim o zaman kullanmaktan yana sıkıntı olmaz doğru mu 🌸tavsiyen için çok teşekkür ederim
G-k Tubagzl evet ben gebeliğin boyunca kullandım, daha sonrada dikişler düzelir kendime geldikten sonra devam ettim. Hala kullanıyorum, hem kokusu çok hoşuma gidiyor, hem ferah, hemde enfeksiyon en iyisi bu.
happycat Burcak61 bu bende normal çıkmış ama çok az iki değer yüksek. Hafif enfeksiyon diyebilir miyiz acaba?
Burcak61 happycat o normalse siz bol su için ben gebeliğin başından beri yüksek değerlerle uğraşıyorum gidip gelip enfeksiyon oluyorum o kadar dikkat etmeme rağmen benim tahlil sonuçlarım da hepsi kırmızı çıkıyor normal değerin çok çok üstünde çıkıyor