Kizlar öğlen sağlık ocağına gittim tansiyonum 10/8 nabzim 97 cikdi eve geldikten bı saat sonra fln yine ölçtum 10/5 nabzim da 95 cikdi biraz önce yine ölçtum 10/5 tansiyon nabız 60 cikdi 15+6 haftalık hamileyim ikinci hamileligim daha önce böyle sorun yaşamadım korkuyorum acikcaci acile gitmelimiyim