Sunshine__ fsh ne bilmiyorum ama yakın tanıdığım birinin aynı süzün prolaktin seviyesi yüksek ve şuan bebeği var 6 aylık o yüzden akışına bırakın hiç birşey düşünmeyin olacak olmayacak siz düşünmediğiniz anda bir bakıyorsunuz ki hamile kalıyorsunuz bu gerçek yaşanılmış birşey