Arkadaşlar kaşıntıdan dolayı tahlil verdim kolestaz değil değerlerim iyi büyük ihtimal ikisinden biri cildiyeye gitmedim yarın gidicem inşallah ama aranızda bunlardan birini olan var mı ? ve şunu bilmek istiyorum pupp olursa doğumdan sonra gecicekmıs ama uyuz nasıl onu geçiren var mı sonuçta bebek doğunca onunla temas halinde olucam ona da bulaşır mı doğuma 3 gün kaldı