Ruyaku Arkadaslarr hıc sancım yok ama artık 40+5 oldugum ıcın tehlıkeye gırıyor cocuk dıye yarına doktorum sunı sancıyla yatıs verdııı nolur dua edın bu sekılde normal dogum yapan varmı
iknrkc Ruyaku yarın benide yatırabilecegini söyledi doktor aynı duyguları paylaşıyoruz bi de benimki net bile değil 🥺
Emanetimi_bekliyorum Bebissever kuzum bende de öyle oldu sıni çektim ama açılma olmadı sezeryana aldılar