Nazliip eynv benimde 6. Hafta da oldu birkaç kez peçeteye geldi progestan başladık leke dursa bile kullan dedi ilaç bitene kadar mutlaka hastaneye git
Dmlirmak eynv bu haftalarda normal diyorlar ama yine de görünmekte fayda var çünkü bebek yerleşiyor lekelenme olabiliyor içini rahat tut her ihtimale karşı doktora da söyle
nevhibaa eynv bende de geldi bana da fitil verdi 3 gun gelmezse bırak dedi gelmeyince bırakmıştım buggun tekrar geldi bende baslayacagim
azra52 canım ben 6. haftadan 14. haftaya kadar sürekli yaşadım bu durumu doktorum direk progestan fitil , serum , iğne ne varsa uygulamisti fitili de çokkkk uzun süre kullandım kırmızı gelmediği sürece sıkıntı yok demişti ve dediği gibi de oldu
eynv Doktorumu aradım progestan yazdı her ihtimale karşı fitil olarak mı kullanmam gerekiyor heyecandan soramadım
nevhibaa eynv cok hafif vardı gittim kese etrafında kanama görmedi doktor ama yinede progestan başlattı iste
Yeliz1308- Bende de oluyo tüp bebek tedavisiyle hamile kaldım kan sulandırıcı kullandım ondan oldu bana normal demişti doktor pıhtılı ve kırmızı kan gelmediği sürece sorun yok