Burcumuz benim de 2 hafta önce fazla çıktı bir de kafası 2 hafta önde , 22 haftalıktı , bugun 24 olduk şeker yüklemesi yaptım temiz çıktı , neden olduğunu bilemeyiz dedi , belki zamanla düzeledebilir dedi , kafa da genetik olabilir dedi. Kafa normal doğum için sıkıntı dedi, ki benm İlki sezeryan bu da sezeryan olur . Suyu da artık zmana bıraktık . Yediklerime 2 hafta dikkat ettim beyaz ekmek makarna pilav meyve vs yemedim ama ne azalmış ne artmıştı aynı çıktı