MerveLeo İlk çocuğumun adı Sarp Leo. Şimdi kızım olacak. Almanya’da yaşıyoruz orada telafuzu kolay olsun istiyorum ismi. Roza Lena Vera Melina Laren Mimoza (benim dışımda kimse hoşlanmadı 😁) Bunlar şimdilik aklımda olan isimler. Sizin var mı öneriniz?
Talentedmom MerveLeo biz Türk isimlerinden yanayız 😀alışık olmadığımız isimler olmadığı için birşey diyemiyorum😀😀
Deletedmom_297 MerveLeo bence bu isimlerin hiç biri güzel değil ama illa birisi olacak derse laren ve vera
Maviice Talentedmom Yurtdışında yaşıyorum. Çocuğum da burada büyüyecek. Elbette isim bakarken de burada dalga geçmesinler, Kolay telaffuz etsinler diye düşünüyoruz. Türk olduğumuzu inkar etmiyoruz yani okey? Sevgiler size 💜
MerveLeo Hzloztrk o yönden şanslıyım bekarken ben taşıdığım çocuğun ismine karar veririm demiştim. Tabi umarım buna da karışmaz 😅
MerveLeo Zelis_ozdrgn sanırım laren e kaydı gönlüm biraz. Mekselina ilkokul arkadaşımın adıydı anlaşamazdık koyamam 😃
Maviice Soren,Luna,Meris, Selis, Adra,Siena,Solin, Talis. Beğendiğiniz olursa anlamlarına bakarsınız. Mitolojik doğa bilimi eski şehir isimleri gibigibi. 💜
MerveLeo Maviice ablamın adı melis. Meris te ona benziyor Almanca telaffuzuna bakim olabilir. Teşekkür ederim