Eyllo Ciceklerrrr canım burada birkaç postta görmüştüm asistanları giriyormuş doğumlarına başka bir bilgim yok
mujdecrin Ciceklerrrr Ciceklerrrr canım merhaba doğum yaptın mı Mete beymis galiba doktorun nasıldı memnun kaldın mı acaba
tgcss Ciceklerrrr merhaba ben mete hocaya gidiyorum ama doğuma girmediğini ben de yeni öğrendim bunu araştırıyorum. Asistanı planlı olursa giriyor dedi anlayamadım. Öğrenemezsem muayeneye gittiğimde soracağım
tgcss Ciceklerrrr aa peki sizim sezaryen mi olacak acaba? Planlı doğuma giriyor demisti de asistanı sizinki planlı mı olmus oluyor o zaman