lotusflowers Devlet hastanesinde beta verdim sabah 11 de hala çıkmadı. Cuma günü verdiğimde bir kaç saatte çıkmıştı. Artık bugün çıkmaz mı yarını mı beklemem lazım. Erken çıksın diye sağlık ocağına gitmedim hastaneye gittim bide 😔
azra01 lotusflowers cikmis olması lazım verilen kanlar 2 saatte cikiyor neden çıkmamış acaba doktorla konusmadiniz mi
lotusflowers azra01 bugün ver bide iki gün sonra gelip verirsin dedi. Zaten e nabıza düşüyo diye tekrar sonuç göstermeyede gitmedim anlamadım neden böyle oldu
akyuz14 lotusflowers direkt hastane ismi yazıp laboratuvar yaz çıkması gerek mh varsa onu arayıpta sorabilirsin hizmet veriyorsa geç saatte ya da hastanenin telefon numarasını arayıp laboratuvar bölümüne bağlanabilirsin