Merhaba kızlar. Bugün kontrolüm vardı. Doktor 32+0 da muhakkak gel çalışabilir raporu al dedi. İlk sorum şu; öğretmenlere yaz tatilinde çalışabilir raporu veriliyor mu? Eğer veriliyorsa tam 32+0 da almak zorunda mıyım ve alırken 35. Haftama kadar diye vs belirtmem gerekiyor mu?
Sadece seminer haftasına katılmayı düşünüyorum. Şimdiden yardımlarınız için teşekkür ederim♥️🌷