Hzlll0606 Kızlar merhaba boyum 171 hamileliğimin başında 85 kiloydum şuan 3 aylık hamileyim 78 e düşmüşüm 7 kilo vermişim diyet falan bişey yapmadım kilo vermek beni sevindiriyor ama gebelikte normalmi yaşayan varmı
bahar8 Hzlll0606 Gayet normal kilo veren çok bayan var. Bebeğiniz iyi sizde iyiyseniz hiç dert etme ne güzel 🥰
Fatmadmr37 Hzlll0606 benimde ikinci gebeligim 90 kilodan 86 kiloya düştüm. Mutluyum da aslında kilo almadığım için. Çok şükür bebisin kilosu gelişimi yerinde. İnşallah pazartesi dogumum var🥰 ilk kızımda tam 17 kilo almıştım 😬🤭