Annesii66 ben ilk gebeliğim de o kadar titiz davranıyorsun her konuda ama doktor kontrollerini bir dk bile aksatmazdım, tüm testleri yapardım, bir kere bile burger yemezdim. Gazlı içicek dilime bile sürmedim ama bu sefer öyle değilim🤦🏼♀️ ilk 3 ay dikkat ettim biraz ama şimdi 18 haftalığız mesela canım kola çekti bir bardağın mesela 4de biri kadar içiyorum veya dürüm, burger yiyorum arada canım çok çekerse. Ama tabi fazla kaçırmıyorum sadece nefsini körertme amaçlı😇