Annesii66 Bazen kahvaltımı akşam ve ara öğünlerimi çok sağlıklı yiyorum bazen de canım yoğurtlu noodle dürüm döner felan istiyor yiyorum hep sağlıklı olmuyor yani 17+6 haftalığım sizde de oluyor mu 🥲
ipekmom_ Annesii66 bende öyleyim canım, bazen çokk dikkatliyim dün noodle çekti canım bitane yedim, bazen hamburger falan yiyorum çok sık olmayacak şekikde
Annesii66 ipekmom_ evet ya normalde yemediğim sağlıksız şeyleri de istiyor canım yiyorum sonrada niye yedim ya diyorum 😂😂
ipekmom_ Annesii66 abartmadıkça bi sorun olmaz yaa ye gitsin 😂 ilk hamileliğimde 9ay kustum hiçbişey yiyemedim bunda iyiyim çok şükür o yüzden ne istersem yiyorum dikkat ederek abartmayarak 😃