Seherr Kızlar 10 gün önce beta hcg 62.59 du dün testte 6380 çıktı doktor anormal bir artış var dedi ve keseyi göremedi bu durumu yaşayan varmı aranızda 😞
Meltem19 Seherr benm 411 di 2gun sonra 2133 olmustu fazlaydı artıs ikiz diye düşünmüstük ama degılmıs 5.haftada vajınal muayne de kese görundu . Başka doktora gidin istersenız 2 günde bi ölçtürün artısa bakın
Obiranne Benimde yüksekti kesin ikiz diyen bile oldu artış o kadar anormaldi ama kese konusunda bir sorun olmamıştı erkek olanlar bu kadar yüksek oluyormus genelde başka bir dr git bakalım
Meltem19 Seherr acele etmeyin inşallah bebiş sağlıklı bi sekılde tutunmustur .bide arkadas erkek olunca anı artıs oluyor demıs dogrumu bilmem ama bebegım erkek kalbınızı ferah tutun☺