Kızlar çatlamanın 9.günü hcg 5.77 çıktı
11.günü 0.3 çıktı, aynı yerde verdim
Aynı gün doktoruma gittin ve 5 değerinin kimyasal gebelik için az olduğunu Labotuvar kaynaklı olabileceğini , sanki hiç hcg testi yapmamış gibi adeti beklememi ve adet geçerse de tekrardan hcg testi yaptırmamı söyledi. Böyle bir deneyimi olan veya duyan gören var mı ? Hala hamile olma ihtimalim var mı adete 3 gün var