jlde Kızlar normalde 4 ağustosta regl olmama lazım ama 1. İnde lekelenmem oldu ve 10 gündür kahverengi leke geliyor bugün doktora gittim HCG 26.3 çıktı neden bu kadar düşük olabilir bir de bu 10 gündür kahverengi leke sürüyor neden olabilir
Gzde_defne jlde 2 gün sonra tekrar aynı yerde kan ver canm 2 katı yükselirse sağlıklı gebelik olma ihtimali var.
Smiley87 jlde tek HCG değeri ile pek bir sonuca varılamıyor, tam 48 saat sonra tekrar yapman gerek en az iki katına çıkarsa sağlıklı gebelik demek eğer düşerse ya da aynı kalırsa kimyasal gebelik ya da boş gebelik olabilir