Ftm_75 banada en başından beri bebeğin kafası iki hafta önden bacak boyu geriden geliyor dendi ben ikili dörtlü hiç bir test yaptırmadım fetali önerdiler yine istemedim doğuma bir ay kala bebegin başı dört hafta önden gidiyor dediler eşiminde babamında başı büyüktür onlara çekmiştir düşüncesi vardı ama içimi kemiren o duygu sizin şuan yaşadığınız duyguydu. allaha sonsuz şükürler olsun sağlıkla kucağımıza aldık evet başı biraz büyük gibi duruyor ama bunu biz bildiğimiz için dıştan gören bilmeyen herkese normal geliyor hatta ablam görür görmez neresi büyükmüş acaba benim oğlum daha büyük doğdu dedi 🤷🏼♀️ çevremde çok gördüm neler diyor doktorlar sapasağlam kucaklarına alıyorlar içinizi ferah tutun. niyetinizi bebeğinizin sağlığına alıp sadaka verin rabbim büyük.