basarratagun 1 hafta önce doğum yaptım ama o kadar çok ıkındım ki ben bile inanamadım doktorum direk sancı gelince ıkın kakanı yap dedi düşün bir de erkekti ama umurumda bile olmadı çünkü bebeğim çıkmıyordu bir türlü tek derdimiz onu kurtarmaktı diyardan bakınca utanç verici gelirdi bana da ama bebeğini sağlıcakla kucağına almaya odaklanıyor insan